6096351609 |
L'art contemporani entra a l'escola. Encaixa't |
2018-2019 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
21/9/2018 - 9/4/2019 (25 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC Magí Morera i Galícia |
|
pg. Onze de Setembre, 139 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 21/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
L'àmbit artístic, té una primera dimensió -percepció, comprensió i valoració- que inclou unes competències que fan que una persona adopti una actitud activa i conscient davant les realitats visuals i sonores existents en l'entorn natural i cultural, aquesta dimensió ens pot lligar amb l'art actual.
El centre d'art la Panera, portarà l'art contemporani al centre, per mitjà de quatre caixes d'artista:
-"Som sons" dels artistes Miquel Mont i Anne Marie Cornu. Es treballa el concepte de so en relació al cos.
-"Natural Artificial" de l’artista Martin Azúa. Treballem el medi.
-"De(construcción Geométrica)" de l’artista Ignacio Uriarte. Treballem la geometria.
-"Noa/Nao" del dissenyador Pau Llop- Estudi 131 dg. Treballem la tipografía i per tant la lecto-escritura.
|
| |
Objectius |
1. Portar l'art contemporani a l'escola i a la comunitat educativa.
2. Relació del concepte que proposa l'artista amb l'entorn social, cultural i el coneixement més proper.
3. Crear noves dinàmiques didàctiques en el marc de l'escola com a dinamitzadores del treball competencial i integrat.
|
| |
Continguts |
-Art i artistes actuals.
-Concepte de so i la seva relació amb el cos.
-Conceptes de medi natural lligants en el treball de la contraposició d'elements naturals vers elements artificials.
-Conceptes de geometria.
-Conceptes lligats a la lecto-esciptura a partir del treball tipogràfic.
|
| |
Observacions |
La Panera
|
| |
Formador/a |
Helana Ayuso Molí
|
| |
Avaluació |
1. Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
2. Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent de les caixes d'artista.
3. Definició de línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda en la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
1. Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
2. Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Activitat restringida al professorat de l'Escola Magí Morera.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
divendres |
21/09/2018 |
1000 |
1300 |
Sessió 2 |
dimarts |
06/11/2018 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dimarts |
27/11/2018 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
dimarts |
22/01/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dimarts |
19/02/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 6 |
dimarts |
09/04/2019 |
1700 |
1900 |
|
| |